Freitag, 14. November 2008

Ice skating 2009

Tijdens ons vorig bezoek in Nederland ben ik helemaal vergeten een foto van Oma en Opa met de kinderen te nemen maar dat ga ik eind december als ze hier op bezoek komen weer helemaal goed maken.
In Schwetzingen is de opbouw van de ijsbaan reeds afgerond en afgelopen woensdag geopend.
Wat dit met elkaar te maken heeft?
Tijdens ons laatste bezoek aan Nederland heb ik in de garage bij Opa en Oma op de bovenste plank witte leren schaatsen ontdekt. Ik wist niet eens dat Oma die had maar nu ik het eenmaal weet – en de kinderen natuurlijk ook – kunnen we niet wachten te aanschouwen hoe Oma dat gaat omzetten in driedubbele Rietbergers an dubbelse Axels (allicht is het zelfs een filmpje waard!).
Nou, Oma, de verwachtingen liggen hoog!


Während unseres letzten Besuches in Holland habe ich ganz und gar vergessen ein Foto von Oma und Opa mit den Kindern zu machen aber das werde ich Ende Dezember wenn sie zu Besuch kommen wieder gut machen.
In Schwetzingen ist der Aufbau der alljährlichen Eisbahn bereits vollendet und am vergangenen Mittwoch wurde sie feierlich eröffnet.
Was das ganze miteinander zu tun hat?
Also während dieses letzten Besuchs in Holland habe ich in der Garage bei Oma und Opa auf dem obersten Regalbrett weiße lederne Schlittschuhe entdeckt. Ich wusste bis dato noch nicht einmal dass Oma solche besitzt aber da ich es nun weiß – und die Kinder natürlich auch – können wir es kaum erwarten zu betrachten wie Oma die dreifachen Rittberger and die doppelten Axel reiht (vielleicht ist das ganze ja sogar ein Filmchen wert!).
Also, Oma, die Erwartungen liegen hoch!

Keine Kommentare: