Dienstag, 3. Februar 2009

Challenge

Nou bedankt, Monika. Alsof ik nog niet genoeg te doen heb hier krijg ik nu ook nog „blogopdrachten“. Uiteraard ben ik meteen aan de slag gegaan en hier is ´ie dan: uit de zesde file de zesde foto. Ik weet niet hoe jullie jullie fotos archiveren maar ik doe dat aan de hand van jaren, maanden en dagen. Aangezien wij onze eerste digitale kamera in 2004 hebben gekocht, is de zesde file automatisch degene van 2009 en dan krijg je vanzelf een foto van januari. Nu wil het geval dat gezochte foto al bijna op mijn blog staat. Zoek zelf maar de verschillen!
Het had dus niet minder spectaculair gekund!


In diesem Fall leider keine deutsche Übersetzung. Die hierfür notwendigen Erklärungen würden den Rahmen sprengen!

1 Kommentar:

moniek hat gesagt…

Ik dacht inderdaad dat je tijd te over hebt nu je weer een nieuwe wasmachine hebt.... denk je eens in als bij jullie de financiele crisis wél was toegeslagen.... dan had je nu alles op de hand moeten wassen :) in dat geval had ik je overgeslagen, maar nu vond ik toch wel dat het kon!

XXXM